En blogg om belysning och lampor

Vi bloggar om halogenlampor, LED lampor, belysnings armaturer samt annat som riktar in sig i denna kategori.

Banbrytande

Publicerad 2013-10-29 11:46:00 i Allmänt,

Ja, tänkte för första gången skriva ett inlägg om något som inte är direktrelaterat till LED belysning. Är detta fel? Jag vet inte, men har börjat leva mig in mer och mer i bloggen nu och den har blivit en del av mitt liv, helt sjukt! Så nu tänkte jag bara ta upp en sak som jag kan tipsa mina läsare om, nämligen några skitsnygga skinnväskor. Väskorna är gjorde i skinn eller läder, och här snackar vi bara äkta läderväskor! Väskorna kommer från Biori, och är väldigt populära produkter. Kolla bara hur snygga dom är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela